Generell information i FreshService
Hej alla administratörer,
Vi hoppas att ni har hunnit bekanta er med den nya supportportalen och de kategorier som finns tillgängliga.
Det som är helt nytt är vår tjänstekatalog samt möjlighet att via ett separat flöde skicka in en förändringsförfrågan.
I tjänstekatalogen kan du beställa de allra vanligaste objekten hos oss.
I kategorin förändringsförfrågan har ni som kund möjlighet att förfråga en ny funktion eller en ändring i befintliga funktioner.
Informationen gällande er förfrågan samlar vi in i ett separat flöde från våra andra ärenden och vår produktägare återkopplar till er vannligtvis inom en vecka.
På så sätt kan vår produktägare effektivt hantera just Era tankar kring förbättringar.
Vi vill uppmärksamma för dem som har haft svårigheter att ta sig vidare via länken i aktiveringsmailet att istället logga in via https://support.mobility46.se/ för att komma rätt. Tips: spara denna länk som ett bokmärke för att snabbt kunna navigera dig till portalen.
Gällande svarstider och återkoppling så finns informationen tillgänglig via ett automatiskt svar som ni mottar efter varje inskickat ärende.
Vi önskar er alla en fin helg!
Vänliga hälsningar,
Johanna
& resten av Mobility46 tekniska support!