Öppning sker fortsatt via Parakeys app. Integrationen synkar endast nycklarna så att ni slipper göra det manuellt. Parakey saknar tyvärr tekniskt stöd för att inkludera öppna-funktionen i vår app. 

Här listar vi några vanliga frågor.


1. Om kunden redan finns i Parakey sedan tidigare? 

-Då får de en push-notis från Parakey att ny nyckel läggs till.


2. Får alla nya kunder åtkomst direkt via Park46 så fort de accepterar sitt avtal?

-Så fort avtalet startar/blir aktivt får kunderna access. Samma princip som för vår egna lösning via Park46. 
Observera att om kunden tecknar ett avtal samma dag så får de tillgång till den dagen efter. Parakey synkas varje natt 02. 


3. Om kunden tecknar ett avtal idag får de access på en gång? 

-Alla med ett aktivt avtal i Park46, kommer efter 02 natten därpå kunna öppna via Parakey.


4. Koordinator och parkör tillagd på avtalstagaren får just nu inte nycklar skapade för sig. 
-För att de ska få access behöver kunden läggas direkt på avtalet. 


5. Om ni har flera dörröppningar i en och samma anläggning, hur fördelas accessen?

-Samtliga personer som har avtal på en plats med dörröppning via Parakey får access till alla parakeyöppningar för anläggningen. 



Observera att öppning sker i Parakeys app, när kunden trycker i vår app så öppnas Parakeys app