Avtalshantering

Hur ställer jag in mailnotis vid obesvarat eller nekat avtalsförslag?
En funktion som möjliggör att administratören som är ansvarig för köhantering kan få ett notismail när en kund tackat nej eller inte svarat på ett avtalsfö...
Tis, 14 jan., 2025 13:51
Hur kontrollerar jag parkeringssessioner?
På alla parkeringstillstånd så registreras parkeringsessioner gjorda för ett visst registreringsnummer. Parkeringssessioner visas i en lista inne på ett...
Tis, 14 jan., 2025 10:30
Hur lägger man in information till bevakningspersonal?
För enkel hantering av information som behöver nå bevakningspersonal kan man göra på två olika sätt.  Direkt i platsklassen Här kan man lägga i...
Tis, 14 jan., 2025 10:34
Hur anger jag maximal parkeringtid på ett avtal?
En maximal parkeringstid innebär att ett tak sätts på antal timmar som en bil får vara aktiverad i systemet.  Detta aktiveras vid tillsättning eller i eft...
Tis, 14 jan., 2025 10:45
Hur lägger man till en behörighetskod på avtalet i efterhand?
Ibland behöver man tillsätta en kund manuellt där det normalt krävs en behörighetskod för att kunna köpa.  För att få spårbarhet mellan kod och avtal är ...
Tis, 14 jan., 2025 15:06
Funktioner under knappen 'Övriga åtgärder'
I alla avtal finns åtgärder som kan appliceras på aktiva avtal. Direktlänkar till fördjupade artiklar nås genom att klicka på rubriken. Lägg till ...
Ons, 15 jan., 2025 14:15
Avtal enligt abonnemangsformen
Abonnemang fungerar som vi är vana vid att andra digitala abonnemang fungerar: Debitering görs direkt när abonnemanget startar därefter varje gång det ...
Ons, 15 jan., 2025 14:01
Direktköp av reserverad parkering
Direktköp av reserverade parkeringsplatser gör administrationen enklare.  För att aktivera direktköp för en platsklass som innehåller reserverade platse...
Ons, 15 jan., 2025 14:13